EduDeal

Digitale gids met meer dan 3000 adressen van bedrijven, nieuws van de overheid en bedrijven, voor uw schoolorganisatie!

12-09-2024 | Onderwijs Media: Hoe bereik je beslissers in het onderwijs?

 

Relevant in het onderwijs. 

 

Wij hopen dat je een heerlijke vakantie hebt gehad. Bij ons is iedereen inmiddels weer terug op het honk. Vol energie om samen met jou en het onderwijs er weer een knallend schooljaar van te maken, waarin we zorgen voor relevante informatie. 

Hoe word je relevant in het onderwijs?

Relevantie vormt de kern van elk onderwerp. Wat relevant is, verschilt per persoon. Niet iedereen hecht waarde aan dezelfde zaken. Dat iets relevant is, betekent dat iets ter zake doet, of van betekenis is in een situatie. 

Voor OnderwijsMedia is relevant datgene dat de onderwijsprofessional helpt bij het maken van goede keuzes. En daarom helpen wij onze opdrachtgevers om hun informatie af te stemmen op de functie, taak of rol van de onderwijsprofessional. 

Relevante informatie leidt tot betere keuzes.

Het onderwijs vormt de ruggengraat van de samenleving. Daarom moeten onderwijsprofessionals beschikken over de juiste, relevante informatie. Dat is de missie van Erik Trimp, directeur OnderwijsMedia: ‘Je moet het onderwijs van binnenuit kennen en je moet bereid zijn onderzoek te doen.’ Lees hier verder.

Hoe bereik je de juiste beslisser in het onderwijs?

Het bereiken van de juiste persoon binnen het onderwijs is een complexe taak. Wie zijn de belangrijkste beslissers? Welke functies binnen een school hebben een beslissingsbevoegdheid? En hoe vind je jouw juiste contactpersoon? Het beslissingsproces in het onderwijs begrijpen is nodig om effectief te communiceren en relevante informatie te bieden. Hoe pak je dat aan?

Doe mee met de nieuwe campagne van Netwerk Mediawijsheid

In samenwerking met Netwerk Mediawijsheid ontwikkelen we een grote campagne: “Elke klas Mediawijs”. Met deze campagne stimuleren we scholen om tijdens de Week van de Mediawijsheid, maar ook daarvoor en daarna, met mediawijsheid aan de slag te gaan. In een interactief online magazine wordt het aanbod van alle deelnemende (netwerk)partners onder de aandacht gebracht. Makkelijk voor scholen en interessant voor aanbieders.  

1. Substantiële bijdrage aan mediawijsheid in de klas met jouw kennis en expertise: uit ons vooronderzoek blijkt dat het online magazine zeer goed ontvangen wordt bij leraren (vo en po, 95%), als de content actueel, direct inzetbaar en praktisch is. Volgens de doelgroep is het magazine een waardevolle manier om op de hoogte te blijven van wat er (bij de jongeren) speelt op het gebied van mediawijsheid en om hier op school direct én vaker op in te spelen.

2. Online podium met groot mediabereik: het online magazine (en bijbehorende mediacampagne) gaat in oktober live. Door deel te nemen, kun je jouw kennis en expertise delen met 100.000+ onderwijsprofessionals (via print, nieuwsbrieven, websites, platformen, sociale media) en zo je bereik vergroten. Jij bepaalt zelf als deelnemer hoe je (extra) zichtbaar wil zijn, bijvoorbeeld met een interview, podcast, video of een online presentatie.
3. Delen en samenwerken: door onze krachten en kennis samen te bundelen, versterken we elkaar en maken we onze impact in het onderwijs groter. Met dit online magazine inspireren en ondersteunen we scholen bij het integreren van mediawijsheid in hun curriculum. Ook zorgen we dat scholen alle aanbieders veel beter en gemakkelijker kunnen vinden

­

Ik wil meer informatie

Rechthoek: afgeronde hoeken: Ik wil meer informatie

­

 

­

We spreken graag met je af om je meer te vertellen over het onderwijs en je met praktijkvoorbeelden en cases te inspireren. Plan hier een afspraak in.

­

ps. we zijn druk bezig met de vernieuwing van onze website. 

Houd onze LinkedIn in de gaten! 

 
 

 

Terug